lauantai 19. tammikuuta 2013

HeiMoiTerve!

Hei kaikki lukijani tai ohikulkijat :D
Talvi vetelee viimeisiä kylmiä tuuliaan ,kun kirjoittelen tätä kolummiani. (Astetta on nyt - 4,7 celsiusta hetkellä)
Perjantain synttärit kaverin luona meni hienosti. Söimme herkkuja ja tanssittiin hullusti.
I overdid it.
Leikittiin pullonpyöritystä ja oli musiikki visa.
Tänään menin ostamaan kahdet farkut ,ja tietenkin äiti osti ne.
Ja ostin samalla uuden penaalin. Vanha on ihan likainen ja tyhryinen.
No meidän piti valita valinnais aineet 8 & 9 lk
Valitsin pitkän kuviksen ja venäjän kielen. (Kyllä , meillä on äidinkieleltään venäjää puhuva opettaja.)
Lyhyen (8lk) Elämysliikunnan ,Historiaa elokuvan silmin ja äidinkielen kirjoittamis kurssin.
sitten 9 lk  tähtitiedettä ja jotain jota en muista xD
Nyt kun kirjoitin tätä tuli mieli paljon salmiakkia. Olenhan suomalainen juntti ,vaikka pelkäänkin ,että minussa on italialaista verta. . . (Käsiliikkeet ihmiset!)  Noh en minä niin paljon käsiliikkeitä tee... ^^'
ROKKENROLLIA LOPPUUN SO LONG!!





1 kommentti: