Talvi vetelee viimeisiä kylmiä tuuliaan ,kun kirjoittelen tätä kolummiani. (Astetta on nyt - 4,7 celsiusta hetkellä)
Perjantain synttärit kaverin luona meni hienosti. Söimme herkkuja ja tanssittiin hullusti.
![]() |
| I overdid it. |
Tänään menin ostamaan kahdet farkut ,ja tietenkin äiti osti ne.
Ja ostin samalla uuden penaalin. Vanha on ihan likainen ja tyhryinen.
No meidän piti valita valinnais aineet 8 & 9 lk
Valitsin pitkän kuviksen ja venäjän kielen. (Kyllä , meillä on äidinkieleltään venäjää puhuva opettaja.)
Lyhyen (8lk) Elämysliikunnan ,Historiaa elokuvan silmin ja äidinkielen kirjoittamis kurssin.
sitten 9 lk tähtitiedettä ja jotain jota en muista xD
Nyt kun kirjoitin tätä tuli mieli paljon salmiakkia. Olenhan suomalainen juntti ,vaikka pelkäänkin ,että minussa on italialaista verta. . . (Käsiliikkeet ihmiset!) Noh en minä niin paljon käsiliikkeitä tee... ^^'
ROKKENROLLIA LOPPUUN SO LONG!!

1 kommentti: