Mitä pidätte profiili kuvastani? Piirsin sen itse.
En ole kirjoittanut tänne pitkään aikaan ,joten päätin kirjoitella kuulumisia :)
Koulu on alkanut ja kouluni remontointi on päättynyt ,mutta ensiviikon perjantaina kaikki oppilaat ovat kotikoulussa . Miksi? Koska kouluun tulee vielä tavaroita 7 lastillista ja ei siitä tulisi mitään jos kaikki 300 (ja risat) oppilasta olisi koulussa.Saamme läksyjä kotiin silloin ,joten opiskelemme kotona.(Vaikka varmaan puolet oppilaista tekee ne läksyt sunnuntaina.)No sinä perjantaina on ystäväni synttärit Jeeij ! Huono puoli on siinä että en keksi mitä annan hänelle. Noh tänä viikonloppuna katson kaupungista mitä minä ostan hänelle lahjaksi.
No koulu on kivaa. Paitsi paritehtävät. En oikein tykkää niistä Ö_ö'
Detective conan osa 64 (?) olisi pitänyt tulla keskiviikkona ,mutta se ei ole tullut vieläkään!
Jos mun pitää ostaa noin 7 euroa maksava kirja ja sitten synttäri lahja ja... farkut...(Äiti varmaan ostaa ne kuitenkin :D)Ja sitten loppu kuukauden tulevat kirjat . Pitää alkaa säästää kuin sveitsiläinen.
No kivaa koulu vuotta !
Heihei!
Ja loppuun :
1 kommentti: