Uusi vuosi on vietetty ja myös joulu.
Sain vihdoinkin piirtopöydän (Wamboon koko 4a)
Isoveljeni asetti ohjelmat ja samalla piirustus ohjelman Sumopaintin
mutta huomasin että sumopaint ei vaan toimi. Otti vähän päähän kun ei pysty piirtämään teille kuvia.
Noh Joululahjoissa ei ollut kehumista.. Harry Potter pokkari , ripsiväri , luomiväri , huulikiilto , piirtopöytä , 50 e . Siinä ne kaikki oli. 50 e ostin 3 paitaa vaikka olisi pitänyt ostaa uudet housut ja uusia sukkia. Kun vanhoihin tulee reikiä heti kun pistää jalkaan.
uutena vuotena valoin äitini kanssa tinaa. Minun tinassa näkyi että joutsen nousisi veden kuohuista.Mitä sekin nytten ennsustaa? Näen joutsenen?Pääsen yli suuren haasteen?
No ammuimme äitini kanssa perhos raketteja.ensimmäinen lensi hyvin . Muut menivät metsään. Varmaan koska laitoimme ne väärinpäin xD No olimme ampuneet kaikki raketit niin laitoimme ne nuotioon. Olimme siitä kaukana kun yhtäkkiä pari rakettia räjähti nuotiosta lähipihaan.
Elikkä pari taisi olla suutareita. Oli siinä kyllä ihmettelemistä.
Myös katsoin MAMA - gaalan . Vaikka en ole K-pop fani vaan J-pop fani. Pyysin sen jälkeen kaveriltani listaa K-pop tyttö ryhmistä.
Noh hän laittoi sen blogiinsa.Pitää se nytten kattoo.
Hyvät jatkot.
Ja loppuun :
1 kommentti: