sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Hetalia Season 5 Trailer ''The Beatiful World''


No niin hetalia fanit 5 kausi on tulossa JA animaatio on SIISSISISISISISISISIIIIIIIIIIIS NIIN IHANANNANANANA!!!!!!
>:D Ihanaa on että se ilmestyy tammikuun 28 pv japanissa ja varmaan 3 viikon päästä se on valmiina dupattuna enkuksi HELL YEAAH!!
(overdoingitsorry)Siinä on meidän ihana romania ! Joo Romania on animaatiossa . That facking...smexy vampire country...badass....
Gotta love him.. Ja Italia ....Yeah Pasta lover foreveer~~
Värit animaatiossa on mahtavat ... Japani ei näytä niin nappisilmäiseltä..
Ja ranska is sparkly...~~~Amerikkaa älä lyö venäjää alas! :D <- 'Kirjoitin tätä kun katsoin trailerin'
Oooo'oooo'ooo en jaksa oooottaaah!
Suomi saa esiintyä Norjan ja islannin kanssa enemmän JA TIETENKIN TANSKA JA RUOTSI JEAH!!! En voi oottaa Pohjoismaita ja estoniaa , latviaa ja lithuaniaa ja sekä puolaa ja sen ponia..Ja tietenkin hungary ,  australia Heheehh Prussia venäjä saksa ...Kanada  myös!
Ja espanja ja romania ! Niitä ei unohdeta!!!
Mä niin ootan tätä että älkää välittäkö kaverit jos koulussa alan niinku...
ylireagoimaan välkillä ja maantiedon tunneilla ja englannin ja ruotsin kielen myös...
Heeeheee ^^

Se on moikka vaan !

                                                  Traileri video


                                     

                                                  Pari netistä löytynyttä kuvaa että saan teidät kattomaan
                                                                  ''Kuka piirtää noin hyvin?''
                                                                          Se on...                             
                                                               Hidekaz Himaruya - sama !




                                                    That is Italy Veneziano ^^


                                             NORDIC 5  Islanti , Norja , Tanska , Suomi ja Ruotsi.

P.s Katso lisää kuvia pohjoismaista  osoitteesta  ( Siellä on mangakan teoksia ja sitten fanien tekemiä)
Fuck Yeah Nordics!    <- Niin siellä lukee ^^

1 kommentti: