No niin hetalia fanit 5 kausi on tulossa JA animaatio on SIISSISISISISISISISIIIIIIIIIIIS NIIN IHANANNANANANA!!!!!!
>:D Ihanaa on että se ilmestyy tammikuun 28 pv japanissa ja varmaan 3 viikon päästä se on valmiina dupattuna enkuksi HELL YEAAH!!
(overdoingitsorry)Siinä on meidän ihana romania ! Joo Romania on animaatiossa . That facking...smexy vampire country...badass....
Gotta love him.. Ja Italia ....Yeah Pasta lover foreveer~~
Värit animaatiossa on mahtavat ... Japani ei näytä niin nappisilmäiseltä..
Ja ranska is sparkly...~~~Amerikkaa älä lyö venäjää alas! :D <- 'Kirjoitin tätä kun katsoin trailerin'
Oooo'oooo'ooo en jaksa oooottaaah!
Suomi saa esiintyä Norjan ja islannin kanssa enemmän JA TIETENKIN TANSKA JA RUOTSI JEAH!!! En voi oottaa Pohjoismaita ja estoniaa , latviaa ja lithuaniaa ja sekä puolaa ja sen ponia..Ja tietenkin hungary , australia Heheehh Prussia venäjä saksa ...Kanada myös!
Ja espanja ja romania ! Niitä ei unohdeta!!!
Mä niin ootan tätä että älkää välittäkö kaverit jos koulussa alan niinku...
ylireagoimaan välkillä ja maantiedon tunneilla ja englannin ja ruotsin kielen myös...
Heeeheee ^^
Se on moikka vaan !
Traileri video
Pari netistä löytynyttä kuvaa että saan teidät kattomaan
''Kuka piirtää noin hyvin?''
Se on...
Hidekaz Himaruya - sama !
That is Italy Veneziano ^^
P.s Katso lisää kuvia pohjoismaista osoitteesta ( Siellä on mangakan teoksia ja sitten fanien tekemiä)
Fuck Yeah Nordics! <- Niin siellä lukee ^^


1 kommentti: