![]() |
| Kokeilin pensseleitä. |
![]() |
| Kimono-Chan |
![]() | |
| Susi , mä tykkään niistä :) |
![]() |
| APH Finland Taas sori. |
![]() |
| Kesällä aina piirtää talvisia juttuja.Munamies ennusti oikein siis. |
![]() |
| Yksi piirustus , mietin miltä Alicia Gibson näyttäisi. |
![]() |
| Pitää siis varmaan tehdä lasten satu kuvia :) |
![]() |
| Varmaan lopullinen Alicia Gibson.. |
![]() |
| Fox Spirit |
![]() |
| Watachiwa tomotatsi. |
![]() |
| Dog Spirit. |
![]() |
| Pöllö , mä aina tykkään niistä ja susista. |
![]() |
| Wolf Spirit |













1 kommentti: