lauantai 15. kesäkuuta 2013

K-on College - Hokago Tea Time .

Moimoimoooi te ohikiitävät
Lyhyt ilmoitus asija.MÄ SAIN K-ON! GOLLEGE POKKARIN. 
Joten pieniä juttuja kerron tästä pokkarista ,joten varautukaa tietoon johon ette ole varmaan valmiina jos ,ette ole ostaneet kirjaa.
Joten meidän KAAIKKIEEN (Ja kun sanon kaikkien tarkoitan MINUN). Ihailema Kakiflyn pokkari on tullut suomeen. jes vihdoinkin , kaikki pokkarit ovat olleet niin myöhässä tänä kesänä mm. Vampire Knight & Navigator luna yms.
Heti tulee kirjan luettua änkätä muts... äidiltä sitä kitaraa ,jota en saa raha-asioiden takia.
 (Mun olkapää älkää välittäkö kiitos.)
Mutta mä saan sen ennen koulun alkua (?) Joten asiaan  mikään ei ole muuttunut paitsi että Azunjau ei ole kuvioissa mukana.Mutta mukaan tulee 3 eri tyttöä rock bändistä. Ja pari muuta uutta hahmoa koko uuden koulun ryhmän mukana.Sawakin nähään yhden kerran.
Yui kehittyy kitaran soitossa ja Ritsusta saadaan uusia puolia :)
Kirjoja varmaan tulee kaksi . En ole varma.
Hinta on 6,90 ja Punaisen Jättiläisen julkaisema.
Näin minipieni kirjoitus , kuun lopussa en varmaan kirjoita mitään ,koska olen ulkomailla ottamassa aurinkoa \(^_^)/
                                                                                

1 kommentti: