Lyhyt ilmoitus asija.MÄ SAIN K-ON! GOLLEGE POKKARIN.
Joten pieniä juttuja kerron tästä pokkarista ,joten varautukaa tietoon johon ette ole varmaan valmiina jos ,ette ole ostaneet kirjaa.
Joten meidän KAAIKKIEEN (Ja kun sanon kaikkien tarkoitan MINUN). Ihailema Kakiflyn pokkari on tullut suomeen.
Heti tulee kirjan luettua änkätä muts... äidiltä sitä kitaraa ,jota en saa raha-asioiden takia.
![]() | |
| (Mun olkapää älkää välittäkö kiitos.) |
Yui kehittyy kitaran soitossa ja Ritsusta saadaan uusia puolia :)
Kirjoja varmaan tulee kaksi . En ole varma.
Hinta on 6,90 ja Punaisen Jättiläisen julkaisema.
Näin minipieni kirjoitus , kuun lopussa en varmaan kirjoita mitään ,koska olen ulkomailla ottamassa aurinkoa \(^_^)/


1 kommentti: