perjantai 14. kesäkuuta 2013

Piirustuksia osa 3

Kokeilin pensseleitä.

Kimono-Chan

Susi , mä tykkään niistä :)

APH Finland Taas sori.

Kesällä aina piirtää talvisia juttuja.Munamies ennusti oikein siis.
Yksi piirustus , mietin miltä Alicia Gibson näyttäisi.

Pitää siis varmaan tehdä lasten satu kuvia :)

Varmaan lopullinen Alicia Gibson..

Fox Spirit

Watachiwa tomotatsi.

Dog Spirit.

Pöllö , mä aina tykkään niistä ja susista.

Wolf Spirit
Joten tuossa ne sitten on :) Kesälomalla on aikaa piirtää paljon :D

1 kommentti: