maanantai 25. helmikuuta 2013

Minun Piirustuksia osa 1.

Aatelin laittaa piirtokoneella piirettyjä piirustuksia. Pari löytyy deviantartistakin.
(piirto ohjelma on sumopaint.fm)
Uutta tulee ..
Aph Finland , tein Winter war feverissä tuon.

Kokeilin taso ohjelmia.

Vanha Proffa kuva

Uusi Proffa kuva

Enkö osaa piirtää mitäään muuta kuin pelottavia kuvia??!!

1 kommentti: