Hei! Olen HymynaamaZero . Kiitos kun luet blogiani !
Tykkään paljon huumorista ja salapoliisi sarjoista.
Kirjoitan kaikkea maan ja taivaan väliltä mun elämästä.
Kirjoitan myös pieniä tarinoita.
Moimoi!
maanantai 25. helmikuuta 2013
Minun Piirustuksia osa 1.
Aatelin laittaa piirtokoneella piirettyjä piirustuksia. Pari löytyy deviantartistakin.
(piirto ohjelma on sumopaint.fm)
Uutta tulee ..
Aph Finland , tein Winter war feverissä tuon.
Kokeilin taso ohjelmia.
Vanha Proffa kuva
Uusi Proffa kuva
Enkö osaa piirtää mitäään muuta kuin pelottavia kuvia??!!
1 kommentti: