lauantai 2. helmikuuta 2013

Rings Of Three osa 1

Alicia Gibson

Käännyin tieltä synkälle metsätielle , että pitikin ajaa moottoripyörällä kuraisella tiellä ja vettä vielä satoi saatamalla.Hyvä että edes pysyin tiellä.Puut olivat synkät ja viimeiset puitten lehdet tippuivat kovassa tuulessa.Aloin hiljentämään vauhtia ,koska kartanon valot alkoivat näkyä.Näkisin ''työtoverini'' ja johtajani.
Kaarsin moottoripyöräni kartanon isojen portaikkojen viereen.Katsoin kartanon pihaa.Pihan tie oli mutainen ja portti ja myös aita reunusti metsää.Kartanon etupihan keskellä oli suuri omenapuu.
Portaitten toisella puolella oli neljä autoa. Josta yksi autoista oli  musta Bentley.Toinen autoista oli Alfa Romeo ,jonka vieressä oli  punainen Porche.
''Johtajalla kai on Bentley.'': Ajattelin ja katsoin niiden viereistä autoa , joka oli Volvo.Johtaja oli tuonnut siis jonkun tavallisen ihmisen mukaansa.
Noh hän oli jo 50 vuotias.Aloin kävelemään portaita pitkin.Kun olin oven luonna ,soitin ovikelloa ja ovea tuli avaamaan nuori neiti ,joka näytti sisäköltä.''Neiti ottakaa kypäränne pois päästänne ,jos haluatte sisälle'':Sisäkkö sanoi sen koppavaan sävyyn.Hymähdin ja otin kypärän pois päästäni. ''Herra Harrison kutsui minut tänne. Minulla on kutsu mukana.'': Ojensin kutsun sisäkölle. Hän katsoi kirjettä ja sitten minua katsoen varpaasta päähän viimeiseenkin yksityiskohtaan. ''Tulkaa sisälle Neiti Gibson , toivottavasti toitte puvun mukananne.''
''Tietenkin ,en tule tänne ilman sitä.'': Ojensin takin virnistäen  ja kypäräni sisäkölle kun tulin sisälle.
''Kannan itse laukkuni , kunhan näyttätte huoneeni.'':Sanoin sisäkölle kun olin katsonut taloa kunnolla.
 Iso kattokruunu , maalauksia enkeleistä katossa.Seinällä oli iso kuva herra Harrisonista.
Ryppyiset kasvot , pienet kylmän siniset silmät ja iso nenä.Se nenä kertoi oivasti hänen luonteestaan.
Koppava ja kylmät silmät jotka olivat nähneet kuoleman silmästä silmään.
Sisäkkö johdatti minut omaan huoneeseeni joka oli rappusien vasemmalla puolella.''Tässä on huoneenne neiti Gibson.Huoneessa on myös pesuhuone.Pyytäisin että pukeutuisitte mekkoon ennen kello kuutta.Herra Harrison ottaa teidät sitten vastaan'':Sisäkkö sanoi antaessaan avaimen.''Neljä?Kuka se neljäs on !?Luulin että meitä olisi vain kolme täällä.'':Melkein huusin hämmästyksestäni.''Herra Harrison oli tuonut mukanansa jonkun naisen ,joka oli erikoistunut samaan työhön kuin tekin.'':Sisäkkö sanoi kun hän oli lähtemässä :''Muistakaa kello kuusi , ruokasalissa , Mekko mukana!'':Sisäkkö sanoi pamauttaen oven kiinni.
''Vai nainen?Hyvä!Vihdoinkin muuta kuin ukko seuraa.'':Sanoin vaikka olin epävarma mitä tänä iltana tapahtuisi,kuka se nainen on?Johtajakin oli pyytänyt meidät oudosta syystä.Heh ,saa nähdä mitä tapahtuu kuudelta.Varmuuden vuoksi kai pitäisi ottaa veitsi mukaan.Haaa...haah... Huono vitsi.
Potkin saapaani pois jaloistani.

End.

~~No mitäs piditte?Tästä se alkaa sitten tarina jota kirjoittelen kun saan inspiraation.
Kiitos ja kommentoikaa.Even in english is ok.Ja tämä ei ole  verinen. Älkää huoliko sisaret.
Tykkään vaan salaperäisistä sarjoista.
 Ja tästä tulee sellainen.



2 kommenttia: