![]() |
| Yuugure B) |
melkein alasti. Eikä tämä näytä Takamichia haittaavan ,vaikka pojat ovat ilman housuja.
Mutta miksi tämä on niin YLISÖPÖ. Piirustus tyyli oli YLISÖPÖ ,kun Yuugure Ja Setsu olivat pieniä ja hei ne ovat 3 vuotiaina YLISÖPÖII ! Ihmismuodossa ainakin B) Hehe . Kuten myös tavallisilla ihmissusilla , nämä muuttuvat myös mutta ei ruumiilisesti vaan nämä tulevat vihaiseksi ja tappelevat kokojan myös tulevat mustasukkaiseksi Takamichin huomiosta.
Yuugure on tummaihoinen ja tummatukkainen silmälasipäinen ja Setsu on valkoinen ja hän näyttää aika paljon tytöltä. Mutta onkin poika. Hän on myös herkempi täydelle kuulle . Yuugure se myös haittaa ,mutta Setsua se näyttää haittaavaan paljonkin.
Nähään sitten kun kirjoittelen ! ADIOS !


1 kommentti: