maanantai 26. marraskuuta 2012

Ylisöpö Ylilataus !



Tuli tossa luettua Anime-lehteä ,kun huomasin arvostelun sarjasta nimeltä Jiujiu.( Tekijä = Tobina Toyna.) Vaikka lupasin kirjoittaa ensin Finlandiasta niin huomasin ,että eka pokkari siirettiin joulukuun puolelle. Harmih muttta jos rahatilannetta katsoo niin sehän on hieno asija. Tarina kertoo tytöstä  ,jonka isoveli kuoli nuorena.
Yuugure B)
Takamichi ,päähenkilömme muuttui jääkuningattareksi ,jonka täytyy pitää huolta kahdesta Ihmissusi poikaisesta , Yuuguresta ja Setsusta. Jännää on se että nämä voivat muuttua milloin vain ihmismuotoon ,kuin me läntiset fantasia lukijat olemme tottuneet.Ja myös Setsu ja Yuugure kasvoivat nopeasti 3 vuodessa. Koska he ovat koiria he eivät pukeudu ,kuin normaalit ihmiset.Elikkä ovat
melkein alasti. Eikä tämä näytä Takamichia haittaavan ,vaikka pojat ovat ilman housuja.
Mutta miksi tämä on niin YLISÖPÖ. Piirustus tyyli oli YLISÖPÖ ,kun Yuugure Ja Setsu olivat pieniä ja hei ne ovat 3 vuotiaina YLISÖPÖII ! Ihmismuodossa ainakin B) Hehe . Kuten myös tavallisilla ihmissusilla , nämä muuttuvat myös mutta ei ruumiilisesti vaan nämä tulevat vihaiseksi ja tappelevat kokojan myös tulevat mustasukkaiseksi Takamichin huomiosta.
Yuugure on tummaihoinen ja tummatukkainen silmälasipäinen ja Setsu on valkoinen ja hän näyttää aika paljon tytöltä. Mutta onkin poika. Hän on myös herkempi täydelle kuulle . Yuugure se myös haittaa ,mutta Setsua se näyttää haittaavaan paljonkin.
Nähään sitten kun kirjoittelen ! ADIOS  !

1 kommentti: