Hei!
Olen tyttö keski-suomesta.
Kirjoitan blogiini harrastuksista , koulusta , perheestä ja kaikesta animeen tai mangaan liityvään.
Tykkään kaikista väresistä mutta rakastan sinistä ja vihreää :)
Jos haluatte tietää mikä anime tai manga on minun lempari anime on Axis Power Hetalia ja tykkään Kuroshitsujista sekä Detective conanista. Tulee sitä Arina Tanemurankin sarjoja luettua.
Kirjoitan myös pieniä tarinoita kun tulee mieli
Olen kiitollinen jos alat lukemaan blogiani B)
1 kommentti: