Löysin tänään musiikin euroopasta.
Olen kyllä kuullut maista lauluja yms. American idiot .
Noh en tiedä esittäjää eikä biisin nimiä koska sitä ei näkynyt.
Mutta voit katsoa linkistä biisin.
Joo se on Mep amv :)
''I am European and it's my destiny''
Saunakin mainitaan :D
PS. jos joku keksisi hyvän profiilikuvan niin sanokoon , Kiitos
[APH] I'm European MEP [Full]
1 kommentti: