sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Puolukkamehua ja kokeita.

Japanilainen Vanukas ,Kuten sanoin
Pitihän sitä kirjoittaa omasta elämästäni tähän väliin kun on sunnuntai ja en oo tehny läksyjä.Joten tein ihanan kompromissin ja läksyjen tekemisen siaan vaihdoin blogin etusivua ja kirjoittelen kuulumisia.Ai niin profillikuvassa on Vanilia. Minun pehmolelu vanukas lammas tai koira.
Ostin sen animeconista viime keväänä :D Nimesin pari kuukautta sitten.Ystäväni ovat rakatuneita Vaniliaan ja haluavat mennä ensi kesän animeconiin ja cossata Shugo Charaa '_' Olen taas pupuhupparissa.Mutta pitäs nyt tietää millon se coni tulee ja millon voisi alkaa ostamaan niitä lippui.Ei olla ihan loppuun mietitty tätä asiaa :D

Koulussa alkaa nyt englannin ja ruotsin isot kokeet. Heh ihan kun venäjän kieli olis jo tarpeeksi haastavaa.Ja mulla on TET viikko tulossa , marraskuussa olen kaupassa tai postissa harjoitelemassa työelämään.
Pitäs myös pyytää vanhempia maksamaan SAI:n piirustusohjelman kokonaan. Olen käytänyt loppuun Trial version ja jos nyt haluan käyttää sitä ja saada uusia penseleitä pitäs maksaa dollari ja sais tilalle koodin jolla saisi kokonaan SAI:n tietokoneelle.
Sen takia en ole piirtänyt paljon.Ja se maksaisi yhen dollarin joka olisi 74 senttiä euroina viimeksi katsottuna.
''Jaa ett sellast se tekee tääll''

  • Aloin myös katsomaan uusia animeja :D
  • -Kuroko no Basket
  • -Diabolik Lovers
  • -Galilei Donna
  • -Golden Time
  • -Kyookai no Kanata (Beyond the Boundary)
  • -Gingitsume
  • -Magi : The Kingdom of Magic
Paljon katsottavaa , olen myös katsonut Attack on Titania (AH EKA OP ON NIIN PARAS)
Attack on Titan OP 1
Ehkä pitäis lukemaan mangaa Attack on Titanista ,joska anime meni vähäsen korvien välistä.

On sitä tullu piirelteltyä. Useinmiten vihkojen takasivuille ,mihin piirrän koulun käytäviä ja luokkien hyllyjä ja kattoja.Hyvää treeniä , huomaa myös koulun erivalossa.Mutta nyt minä häippäsen ja olen niin ,etten ole täällä käynytkään kirjoittelemassa.
Näkemiin Ohikiitävät ja muistakaa kommentoida



2 kommenttia:

  1. Kivat värit blogissasi! <3 Helsingin sisko

    VastaaPoista
  2. Pitäs kai aikuisena mennä Tikkurillalle töihin xD
    Kiitos

    VastaaPoista