keskiviikko 14. elokuuta 2013

KOULUN ALUT , ANTEEKSI ETTEN OLE KIRJOITTANUT D:

KYLLÄ MINUN PITÄISI ! -eiku ei..
Hei te ohikiitävät :3 , anteeksi etten ole kirjoittanut paljoa ,koska kirjoitan juuri FanFictioniin Hetalia FF:ää. Ei mitään vakavaa kyllä.Koulun alun takia ei ole voinut kirjoittaa paljoakaan.Mutta on mukavaa kun historian tunnit alkavat + venäjän kielen-
Käytän koulussa Rhodoksella ostamaani laukkua.Todella hieno se on ,mutta kun on paljon kirjoja sattuu olkapäähän.
Menen syyslomalla varmaan siskoni luokse helsinkiin pariksi päiväksi tai käymme eestissä.Tuosta eestistä puheen ollen , eesti tarkoittaa viroa.Virolaiset kutsuu itseään eestiläisiksi tai viron kieltä eestiksi.En ole niin varma tästä asiasta.
Ja nyt Rings of Three sarjan pariin. Olen jo keksinyt tarinan juonen.Sitä en tässä nyt kerro. '_' Sorge
Mutta pian tulee seuraava jakso.Ainakin ennen kun koekausi alkaa '_'
Olen alkanut katsomaan taas kaksi uutta sarjaa :D
Dog & Scissors animea , Brothers Conflict  ja Sunday without god.
Paljon kattelemist ennen 2014 millon Doctor Who palaa taas ruutuun JES!
Ja mä toivoin että tuleva tohtori olisi ollut oranssi hiuksinen..(Whowian fanit ymmärtävät)
Kun olen katsonut parin otteeseen tuota Brothers Conflictia haaremi sarjaa on taas ärsyttävää kun sillä päähahmolla ei ole luonnetta.Ei sielua ei mitään!En myöskään tajua miksi pojat pitävät tätä tyttöä viehättävänä.(Paitsi tämän suloisuus ja kauneus?) Elikkä tavallista....japanilaista haaremi sarjaa jonka pää henkilöä viedään kuin nukkea ympäriinsä.
Muut sarjat ovat aika hömpsöjä x3 ja tietenkin surullisia tavallaan.. (Myös sadistisia.)
Kirjoitan myös kun Hakkenden :Touhou hakken Ibun 2 loppuu niin kirjoitan ison artikkelin siitä (Ainakin yritän.) Pitää sitten myös ykkös tuotanto kausi katsoa.

Ps.Tiedättekö miten Giffejä voi laittaa? '_' Mä en tiedä niin olisi kivaa saada apua ^w^

Pss. I do not own the pictures :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti