maanantai 22. heinäkuuta 2013

Kesäloman loppuja kirjoittaen ja lukien.

Hei ohikiitävät anteeksi että en ole kirjoittanut paljon.
Olen yrittänyt katsoa Hetalia axis powersia tylsyyteen ja yritän tässä pohjailla fanfictiotani.Lord of the rings  hahmotyyppejä ja juonta myös.Joten kiire on.Ja viimeisimmistä postauksestani sanoin että etsikää artikkeliä Touhon Hakken ibunista.Mutta en ole vielä tehnyt sitä vaan kertonut että olen katsonut sitä.Kai toisen tuotantokauden jälkeen kirjoitan ison artikkelin siitä '_' Katsotaan nyt.
Olin myös animeconissa (Kuvia löytyy yhdestä blogista jota luen niin ala kiitos etsimään ,koska olen liian laiska antamaan linkkiä..)
Yritän sitten kirjoitella tännekkin..
Jos olit animeconissa niin ihan vapaasti viestiä menemään :D
Ja musiikkia lopuksi :3 Nähdään pian taas!
Ps.Olen alannut lukemaan Taru sormusten herra trilogiaa + Hobbit , olen lukenut melkein hobbitin loppuun ja olen lukenut silmarillonin.Huomenna katson TSH elokuvien ekan ja viimeisen osan..Hahah..


4 kommenttia:

  1. Mitäs tykkäsit sitten lopulta TSH-trilogiasta? Suosittelen myös kirjaa! <3 Helsingin sisko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän lukea niitä mutta on muutakin tekemist =_=' Mutta luin Hobbitin ja pidin paljon.

      Poista