perjantai 10. toukokuuta 2013

Piirustuksia odotettu osa 2 (?)


Tosi vanha piirustus , itse tykkään.

Aph Finland ja OC:ni Karelia.

Mr. Oil country Norway (Aph again)

Varmaan jotain ihan outoa tai joku ihme OC taas hetaliasta.

Piti piirtää revontulia mutta tuliki tälläneh :D

Aph Finland TAAS..

Pokeri Jokeri Card of the Cards

NYKYINEN tietokoneella piirtämis tyylini.Huomaatkohan että siskoni on tuossa <- ja minä olen -> tuossa. XD

 (Sisko näyttää vähän oudolta kun ei olla puoleen vuoteen nähtykkää.)
Keskeneräinen , pitää kai tehdä loppuun :D
Ja taas tässä odotettuja (?) piirustuksiani , hahmot eivät liity oikeeseen elämään (Paitsi hetalia & SiskoandI kuva..)

1 kommentti: