![]() |
| Tosi vanha piirustus , itse tykkään. |
![]() |
| Aph Finland ja OC:ni Karelia. |
![]() |
| Mr. Oil country Norway (Aph again) |
![]() | |
| Varmaan jotain ihan outoa tai joku ihme OC taas hetaliasta. |
![]() |
| Piti piirtää revontulia mutta tuliki tälläneh :D |
![]() |
| Aph Finland TAAS.. |
![]() |
| Pokeri Jokeri Card of the Cards |
![]() | ||
| NYKYINEN tietokoneella piirtämis tyylini.Huomaatkohan että siskoni on tuossa <- ja minä olen -> tuossa. XD |
![]() |
| Keskeneräinen , pitää kai tehdä loppuun :D |









1 kommentti: